NASZA DZIAŁALNOŚĆ, PROJEKTOWANIE

ŚWIAT ZMIENIA SIĘ NA NASZYCH OCZACH, A WSPARCIE KLIENTA NA KAŻDYM ETAPIE WSPÓŁPRACY NABIERA NOWEGO ZNACZENIA.

12 maja, 2020


Wybranie odpowiedniego rozwiązania grzewczo-wentylacyjnego do obiektu może wydawać się skomplikowane. Rozpiętość ofert producentów, a także ilość komunikatów marketingowych, która do nas dociera każdego dnia jest bardzo duża. Jak nie pogubić się w tym natłoku i jednocześnie wybrać rozwiązanie najlepiej dopasowane do naszych potrzeb? Czy przy wyborze kierować się samymi parametrami produktów czy może warto zwrócić uwagę na coś jeszcze? Na te i inne nurtujące Was pytania staramy się odpowiedzieć i dlatego stworzyliśmy program WSPARCIE KLIENTA.

Wsparcie FLOWAIR

Do opisania obecnego stanu można użyć angielskojęzycznego terminu VUCA (VOLATILITY – zmienny, UNCERTAINTY – niepewny, COMPLEXITY – złożony, AMBIGUITY – niejednoznaczny). „Po zakończeniu zimnej wojny armia amerykańska wymyśliła akronim VUCA, który mówi o tym, że skończył się świat dwubiegunowy, w którym istniało tylko białe i czarne, a nastał świat szary, gdzie istnieje nieskończenie wiele szarości.  Świat stał się zmienny, niepewny, złożony i niejednoznaczny.” Te słowa padły na  konferencji w Gdańsku, na której jeszcze pół roku temu przed gronem kilkuset osób występował Maciej Głogowski – Business Development Manager FLOWAIR.

Trudno nie zgodzić się z tą tezą patrząc na dzisiejsza scenerię, która nas  otacza. Zmiany na stałe zagościły w naszym życiu. A charakter i natura zmian oddziałujących na nas każdego dnia są coraz trudniejsze do przewidzenia. Codziennie zderzamy się z brakiem przewidywalności określonych zdarzeń. Nie wiemy co się wydarzy, kiedy i przede wszystkim dlaczego. Chaos i zamieszanie, które nas otaczają, ale też nadmiar dostępnych informacji to kolejny aspekt, który nas dotyka. Jak odnaleźć się w powodzi danych i jak wychwycić to co naprawdę dla nas istotne? To pytanie prawdopodobnie nurtuje większość z nas.

Nie ma wątpliwości, że są to trudne warunki do codziennego funkcjonowania na gruncie prywatnym i zawodowym. Znaczenia nabiera wówczas elastyczność działań, umiejętność znajdowania się w nowych warunkach jak również wzajemne wsparcie.

Firma FLOWAIR znana jest z wielu wystąpień wspominających o tym jak radzić sobie w świecie VUCA. W tym artykule pragniemy podzielić się z Państwem naszymi metodami.  FLOWAIR bacznie obserwuje bieżącą sytuację, pracownicy rozmawiają z klientami niejako wchodząc w ich skórę. Dzięki temu zrozumieliśmy, że klienci chcą się czuć zaopiekowani. We FLOWAIR na każdym etapie współpracy czeka na nich dedykowany „Anioł Stróż”, który służy radą i udziela odpowiedniej pomocy. Jak wygląda ta pomoc? Oto parę przykładów  w jaki sposób dokładamy wszelkich starań, aby proces doboru i użytkowania przebiegał dla naszych klientów szybko i sprawnie.

Wsparcie FLOWAIR

Produkty, które oferujemy są dogłębnie przemyślane i zaprojektowane z dbałością o każdy szczegół.

-Przygotowujemy analizę zapotrzebowania oraz odpowiedni dobór urządzeń pod dany obiekt.

-Wspomagamy przygotowanie dokumentacji projektowej, w której rozmieszczamy produkty, przygotowujemy finalną ofertę doboru oraz komplet rysunków i dokumentację techniczną.

-Gdy zdecydujesz się na wybór naszych rozwiązań otrzymasz od nas kalkulację cenową wraz z harmonogramem realizacji dostawy.

Ale to nie koniec!

Jeżeli potrzebne jest wsparcie na etapie realizacji wysyłki, oferujemy rozwiązania dedykowane, takie jak np. konfiguracja transportu dedykowanego dla specyficznych warunków dostawy.

I nadal to nie koniec!

Wsparcie FLOWAIR nie kończy się na etapie sprzedaży urządzeń i dostawie do klienta. FLOWAIR oferuje usługi związane ze wsparciem posprzedażowym. Doświadczony zespół inżynierów uruchomi, przeszkoli z zakresu obsługi urządzeń na obiekcie oraz dopełni formalności gwarancyjnych.

Wsparcie FLOWAIR

FLOWAIR to nie tylko dobre produkty, FLOWAIR to wsparcie.
Pozwól nam się Tobą zaopiekować.

Na naszej stronie flowair.com w zakładce WSPARCIE, znajdziecie Państwo wszelkie informacje o dostępnych formach pomocy.

Serdecznie zapraszamy również na nasz kanał Youtube, w którym prezentujemy kolejną odsłonę FLOWAIR od wewnątrz. Tym razem przedstawiamy z lekkim przymrużeniem oka Szkołę Supportu, w której nasi pracownicy doskonalą swoje umiejętności, aby jak najlepiej wspierać klientów w codziennej pracy.

Wsparcie klienta

Komentarze

Brak komentarzy!

Zostaw Komentarz

Adres e-mail nie będzie widoczny

Przeczytaj jeszcze o:

Popularne Tagi

BIM CAD dobór urządzeń FLOWAIR Wsparcie KALKULATOR kurtyna powietrzna nagrzewnica wodna nominalna moc grzewcza pliki Revit Produkty to nie wszystko projektowanie Revit rooftop stanowisko badawcze studenci Politechnik System FLOWAIR T-box wentylacja bezkanałowa z odzyskiem ciepła Wsparcie handlowe Wsparcie Klienta Wsparcie logistyczne Wsparcie projektowe Wsparcie serwisowe Wsparcie szkoleniowe zakres mocy grzewczej